Så trött

Blykeps, skulle kanske vara okej om gårdagens varit en lyckat utekväll, men då det inte stämmer känns det riktigt surt. Jag är trött, så trött! Fredrik borde trilla in här hemma inom en timma, jag känner mig ensam och risig! Årets sista föreläsning har genomlidits tidigare idag, så fantastiskt skönt, nu återstår måndagens hemtenta och ett grupparbete som ska vara inne 4januari, så någon gång nästa vecka tänker jag ta jullov! Efter skolan mötte jag upp moster Yvonne och Jesper för en lunch på Jensens! Gottigottgott! Tanken var att jag skulle orka mig iväg till gymmet under eftermiddagen, men kroppen höll inte riktigt med och efter att jag vaknade upp klockan halv 7 efter en timmas powernap ändrade jag mig. Nu blir det fredagsmys med hjärtat istället, om han behagar komma hem så småningom vill säga. I helgen väntar jobb på verktygsavdelningen samt lite festligheter hos Erica imorgon kväll! Det ska bli skönt, jag ska försöka koppla bort skolan lite, för att gräva upp krafterna igen på måndag morgon inför hemtentan :) Nu postkodmiljonären... kom hem nu Fredrik! <3

Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback