Komma igång igen kanske?

Oj, det var inte igår jag var aktiv här ser jag.
Men det finns väl inget som hindrar mig att börja igen?

Det har hänt en väldigt massa sen senast jag skrev:

1.Jag och Fredrik flyttade in i vår första gemensamma lägenhet för ganska exakt ett år sedan
- en trea på 55.5 kvm i Studentområdet Olofshöjd (samma område som Fredrik bodde i innan)

2. Jag har börjat plugga igen
- är snart klar med min tredje termin av sex på Administratörsprogrammet vid högskolan i Borås

3. Jag har bytt jobb och jobbar numera i kassan och på verktyg/trädgårdsavdelningen på K-rauta i Eklanda
- kommer såsmåningom att gå över helt till kassan, men jobbar just nu varannan helg på vardera avdelning

Sedan har det självklart hänt en väldans massa saker ytterligare, men det är inget jag kommer ta upp här, med de 3 detaljerna är väl de som känns mest aktuella för min vardag.


Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback