Inget vidare humör..

Dagen började bra, med julkalendern och frukost i sängen, därefter spinning och core på gymmet men sedan gick det bara utför.

Vi har precis lyckats städa bort min lilla verkstad som förut hade sin plats i vardagsrummet (har slipat och målat om möbler), men då det så småningom ska bli julgranens plats var det dags att få undan det. Och varför vet jag inte, men humöret har bara sjunkit och sjunkit..

Känslan av att bara vilja slänga något i väggen kommer och går och det liksom kokar inom mig.. Blir så trött på mig själv.. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt..

Precis slagit mig ner i soffan och satt på tv:n i hopp om att lugna ner mig lite för att sedan vänta in känslan av att vilja dammsuga, damma, torka golven och tvätta... För den känslan kommer ju till mig så ofta..? Eller inte..

Kom hit och städa någon!! Nu! Snälla!


Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback