Älskade säng!

Efter en lång dag med tidig uppgång för att hinna träna innan jobbet har jag nu äntligen landat i vår underbara säng!
Om jag inte somnar inom 5 minuter så blir det till att somna till en film, och känner mig själv rätt hinner jag nog inte se så mycket.

Kvällen i Inseros har varit mysig, det avnjöts paella och kollades ikapp några avsnitt av årets supermysiga julkalender:) Charlie och Kurre<3

Imorgon var tanken att jag skulle åkt in till skolan för lite handledning, men just nu känns det som att jag kan klara mig utan 15 minuters handledning om priset är 2 timmar på en buss fram och tillbaka till Borås. Istället blir det troligtvis träning och tvättning (tvättkorgen svämmar över i badrummet! Bokstavligt talat!) för att sedan återvända till Inseros på kvällen för att tidigt på tisdag morgon kunna medverka på familjens årliga luciafirande hos farmor och farfar:)

Godnatt med er...

Fredrik är knäpp ^^


Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback