Lägga mig och dö en stund

Man mår väl minst sagt som man förtjänar idag, fy fan.. Huvudet känns verkligen som bly och kroppen är seg som kola. Har typ inte gjort mycket annat än gjort iordning idag, först städning utav stugan, som tillslut blev riktigt fin. Sedan var det skräpslängning och lite vila i form av pizza i solen i Lindome Centrum. Därefter burkpantning för att sedan åka hem och packa upp allt, sätta igång tvättmaskiner med sängkläder för att sedan bädda om i sängen uppe i Lillstugan och städa iordning lite på övervåningen där uppe, bor fortfarande i kartonger och påsar, efter 3,5 månad hemma. Skandal. Men jag pallar inte.. det är så svårt att få ordning när man inte har ngnstans att lägga grejerna. Men nu ser det iaf respektalbelt ut, dock inte undervåningen, den är täckt med kläder^^

Nu ska jag lägga mig nere i soffan och dö till gårdagens avsnitt av Jakten på Julia. Borde nog dricka en hel massa vatten också, och kanske ta en dusch innan. Det brukar ju hjälpa lite iaf. Fy fan vad risig jag känner mig.

Men tack för en grymt kul helg! Har verkligen haft skitkul, vilket jag alltid har med er! Underbara människor! :)


Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback