Fredrik John Mikael Eriksson

Just nu känns det som att hela världen kretsar runt dig, dig, Dig! Du är det viktigaste i mitt liv just nu. Jag vill inte förlora dig för allt på jorden! Saknar dig så fort jag inte är i dina armar! Längtar efter dig hysteriskt efter bara 5 minuter utan dig! Jag älskar verkligen dig, var väldigt längesedan jag mådde såhär bra. Ler mig igenom dag efter dag, och det verkar inte ta slut, det verkar bara fortsätta och fortsätta, låt det förbli såhär! Den här natten måste jag lyckas genomlida utan dig, men redan imorgon kväll kommer jag få somna i din famn igen! Jag svävar på moln, jag känner mig så trygg med dig!

Jag älskar dig Fredrik! <3

Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback