Första maj

Klockan närmar sig 18 och snart är det dags att dra igång ytterligare en kvälls festande! Det kan nog komma att bli grymt kul tror jag! 15pers ser vi ut att bli, riktigt gött! Börjar kvällen med grillning, så jag hoppas att solen kan hålla sig framme ett par timmar till, hade ju varit underbart! Sedan hoppas jag på lite bad senare i kväll/natt ;) Får väl se vart det leder! Fredrik trillar in här om en halvtimma ungefär, och sedan bär det av ut till Gäddhult strax efter det. Hoppas på att Annie kommer snart också, tar emot lite att be mina föräldrar att köra ut oss, men tror de får ställa upp på det iaf. Hoppas de tycker det känns okej.

Nu ska jag packa iordning lite och invänta Fredriks buss :)

Kvällen bara måste bli lyckad!! :D

Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback