Irriterande

Masade mig upp vid kvart över 9 imorse
Redan då hade jag lyckats försova mig till träningen
Vilket jag berättade förut
En lektion, psykologi, stod på schemat
Och jag bestämde mig för att vara duktig och gå på den
Även om jag sedan skulle tvingas fördriva 3,5 timma i Kba innan jobbet
När vi kommer till lektionen så säger vår lärare
"Ni som ska göra prov, kan sitta kvar i klassrummet och ni andra kan gå iväg och jobba"
Detta betydde att jag alltså slutade 5 minuter efter att jag började :O
Ååh, vad nöjd jag var med att ha gått till skolan då, Noot!
Hade kunnat lega hemma och dega till 15, men inte så
Har strosat runt på kungsmässan
Kikat lite på balskor, men var inte alls på humör
Fick iaf köpt ett linne på Gina, men egentligen var det bara för att köpa något alls
Traskade ändå runt i nästan 1,5 timma ^^

Nu sitter jag på jobbet, har precis ätit lite
Dagens lunch från Ica, marinerad karré med potatis och sås
Låter hemskt gott, men jag var inte alls sugen på det
McDs sallad hade smakat bättre ^^
Suck, nu är jag på sånt där depp humör igen, skärpning!

Ska börja jobba 15 istället för 16 nu
Annica ville att jag skulle göra skagenbakelser innan Lisa går vid 16
Och jag har ju inte direkt något bättre för mig^^
Tänkte plugga lite filosofi, har skrivning på lektionen imorgon..

Ha en bra dag!
Har ni inget bättre för er kan ni ju alltid gå förbi fisken, tvinga ur mig ett leende!


Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback