90 days to go

Idag är det 90 dagar kvar till min STORA dag
Ni vet säkert allihop vad jag pratar om! ^^
Dessa 90 dagar inkluderar ALLA dagar, helgdagar som skoldagar
Skoldagar för mig, på ett ungefär, är 50
FEMTIO, helt sjukt är det!
Och då kommer det förmodligen falla bort ännu fler
Det kan knappast bli mycket bättre!
Bara drygt hälften av dagarna betyder skola :D

Sen tycker jag fortfarande inte om N inte kan infinna sig denna dag
Då är han i USA, kul för honom, inte alls kul för oss! :(
Usch, usch, usch! Inge bra alls!

Jag lääääääängtar! <3

FemteJuniTjugohundranio!
Då är ni alla välkomna till Aranäs:D

Dina tankar
Postat av: Pontus

Håller med till fullo. ska bli så gött att äntligen ta studenten =).

Fast själv får man vänta tills 12 juni :P.

2009-03-09 @ 11:21:08
URL: http://jistax.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback