Onsdag 28 januari

Klockan är 07.58 och jag ligger i sängen och lyssnar på musik. Jag är klar inför skolan, bara hoppa i skor och jacka och traska ner till bussen. Dock inte förrän om 20minuter ungefär.

På schemat idag:
[  ] Samhällslektion - FN rollspels förberedelser
[  ] Fliosofilektion
[  ] Bankmöte med Marcus - information om lånelöfte inför köp av bostadsrätt och att flytta hemifrån och ihop
[  ] Försöka plugga lite
[  ] Smörgåstårta med familjen!
[  ] Sova!!



Dagens: (Kopierad från Honey Jones)

Humör: Idag har jag nog vaknat på rätt sida tror jag:)
Gjort: Vaknat, Firat Kajsa och Louise, Frukost, Sminkat mig.
Planer: Skolan, Bankmöte
Kläder: Leggings, linne, kofta, benvärmare, trosor, strumpor
Bästa: Fixar Baldate? :P
Sämsta: Tidiga morgonar! :@
Väder: Mulet




Marcus <3

Dina tankar
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 14:56:00
URL: http://annonsera.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback