Enskild firma ?!

Har kommit fram till lite under helgen
Blir nog till att starta enskild firma till hösten
Fortsätta i samma spår som UF, med skolkläder
Ska däremot byta leverantör, priser m.m.
Ska fjäska lite med Lowe också för att få ihop en fin hemsida:)
Det ska bli kul.
Kommer såklart jobba oxå
Detta ska bara vara som ett litet projekt utöver.
Detta betyder att jag måste köpa bil! :)
Bra grej helt klart:P

Så önska mig lycka till,
Ska börja höra runt bland leverantörer och tryckerier redan nu:)
Om någon vill vara behjälplig och vara med så hör av er
Jag är öppen för förslag:)


Dina tankar
Postat av: Pontus

Lycka till! :)

Har en kompis som precis startat egen firma, det verkar vara en del jobb men det är jag säker på att du klarar :).

2009-02-22 @ 16:16:49
URL: http://jistax.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback