Studentinbjudningar

Sådär, nu är mina studentinbjudningar klara
Nu ska de bara slängas på brevlådan
Eller det fattas EN adress
Ska försöka ta reda på den så fort det går

När jag har plockat undan efter detta ska jag ta mig an tvätten^^
Efter det ska jag fixa bloggar till Kajsa och Louise ;P
Jag lägger ut länkar här senare när de är klara :)
Ska göra de skitsnygga;)

Ikväll kommer Van Veetaren (stavning?) och den ska jag se
Börjar 11.15 imorgon så behöver inte gå upp galet tidigt imorgon :)

Tack för en underbar helg!
Det enda som hade kunnat göra den bättre hade varit om du stannat längre
Men det var rätt bra att du åkte, får lite tid att göra nytta här hemma :)
Men jag saknar dig som bara den och mina tankar springer iväg till dig hela tiden!
Du är helt underbar!
Jag är så ofattbart glad att jag har lärt känna dig!
Tack för att du finns, Stanna hos mig nu! <3


C.E <3

Dina tankar

Dela med dig av dina tankar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar:

Trackback